Nezařazené

Václav Fajfr

Určitě jdu k volbám, jako vždy.

Tentokrát se asi příspěvek týká především mých přátel a známých. Chtěl bych totiž trochu osvětlit, proč a koho budu volit při letošních předčasných volbách. Ptáte se mě na to často, třeba i na akcích kde hraji a já nechci dávat vyhýbavé odpovědi, nebo si vymýšlet aktuálně nejoblíbenějšího kandidáta, abych byl „in“ a neohrozil tím třeba svou „pověst“. Vím, že se to teď moc nenosí, navíc možná ztratím pár přátel, ale svou volbu provedu a budu jen doufat, že nebudu litovat své snahy o lepší zítřky. Celé roky, co jsou u nás svobodné volby, jsem volil ODS, vždy jsem myslel pravicově, pokud je pravicové smýšlení to, že chci spravedlivý stát pro všechny, chci, ať kdo nepracuje nejí a chci, aby bylo slušně a důstojně zacházeno s těmi, kteří pracovat nemohou. Ale opravdu nemohou, neplést si s tím, že prostě nechtějí. A chci, aby se lidé k sobě chovali slušně, podle hesla: Nečiň druhému to, co nechceš, aby oni činili tobě. Takhle si představuji pravicového voliče.

11.10.2013 v 19:45 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 370 | Diskuse

Václav Fajfr

KAŽDÝ MÁME SVÉHO PEPU!

Odešel mi velký kamarád, skvělý muzikant a dobrý přítel, který byl tak trochu jako můj táta. Moc mi pomáhal a radil, jak v hudebním, tak i v soukromém životě. Moc mi chybí a tak stále přemýšlím, jak naložit s tím, že už si spolu nikdy nevyjedem na koncert, že už mi nikdy nedá zhudebnit svůj text, anebo že už si spolu nikdy nedáme v hospodě něco na povzbuzení mysli a těla. Došla vodka, došla kola, došlo všechno, co mám rád...

25.8.2013 v 9:30 | Karma článku: 10.47 | Přečteno: 372 | Diskuse

Václav Fajfr

Paterčata jako záminka k rasismu? To asi ne..

Bylo již hodně řečeno, napsáno i přečteno o Rómských paterčatech. Jedni je nenávidí, jiní se jich vehementně zastávají, jde to tak, jak by řekl Jaromír Bosák ve fotbale: Nahoru - dolů. Prostě extrémy a vyhrocenost, jak už bývá zvykem.

10.6.2013 v 2:09 | Karma článku: 24.00 | Přečteno: 1061 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 528
Pracuji, zpívám, skládám, píšu, nebo jen tak přemýšlím..